אסטרטגיה, יישומים ופתרונות לעולם ה-Mobile

איפיון שיווקי

תכנון נכון של המוצר והתאמתו לקהל היעד עוד בשלבי התכנון הראשונים, יאפשר את השגת היעדים העסקיים ויחסוך בהוצאות הפיתוח (זמן ומשאבים)
- מסמך אפיון שוק וניתוח מתחרים
- מסמך איפיון שיווקי ראשוני Marketing Requirement Design (High Level) הכולל בין היתר את הגדרת מטרות המוצר, הגדרת קהל היעד, ניתוח שוק, לימוד מתחרים וניתוח חוזקות וחולשות (מודל SWOT)
- מסמך איפיון שיווקי מלא Marketing Requirement Design (Detailed Design) הכולל בין היתר אפיון מפורט של חווית המשתמש במוצר וממשק המשתמש